Wat bieden wij jou aan?
Loon
Ons loonbeleid* is gebaseerd op 7 functieklassen die onderverdeeld zijn in een aantal competentieniveaus. Voor elk competentieniveau is een loonbaan bepaald. De evolutie binnen die loonbaan hangt af van een positieve evaluatie en jouw persoonlijke ontplooiing. De loonprogressie is dus gebaseerd op jouw toegevoegde waarde en groei in competenties en niet op anciënniteit. Onze focus is de ontwikkeling van jouw talenten en die zo goed mogelijk in te zetten in onze onderneming!
*Minimum barema van ons paritair comité 310.00 is steeds gegarandeerd
Opleiding
Als commercieel medewerker in ons kantorennet stippelen we een opleidingstraject voor je uit. Je volgt verschillende theoretische opleidingen op onze hoofdzetel, bijvoorbeeld omtrent kredieten of leasing gecombineerd met concrete voorbeelden uit de praktijk. Zo ontwikkel je een stevige basis om in het kantoor mee aan de slag te gaan.
Daarnaast bekijken we of je nog bepaalde sectorverplichte examens dient af te leggen. Is dat het geval, dan krijg je toegang tot een digitaal trainingplatform waarop cursusmateriaal en oefeningen over bank-, krediet- en verzekeringsbemiddeling beschikbaar zijn. Ook volg je de nodige jaarlijkse bijscholingen.
Ben je tewerkgesteld op onze hoofdzetel, dan krijg je een uitgebreide on-the-job-training op jouw afdeling. Daarnaast neem je deel aan functierelevante opleidingen. Die kunnen zowel op onze hoofdzetel als bij externe opleidingspartners plaatsvinden. Indien nuttig volg je eens mee in een kantoor of op andere afdelingen om zo jouw achtergrondkennis te verbreden.
Ook is er voor iedereen een digitaal leerplatform beschikbaar waar je naast externe (softskill-)cursussen ook bankgerelateerde cursussen en diverse opleidingstrajecten kan volgen om jezelf verder te ontwikkelen.
Uurrooster
Je werkt in een arbeidsduursysteem van 36 uur per week voor een voltijds regime.
Als kantoormedewerker werk je in een vast uurrooster van maandag tot en met vrijdag van 9u16-17u10, op donderdag van 9u16-18u40, telkens met één uur middagpauze.
Als medewerker op onze hoofdzetel bepaal je jouw uurrooster in onderling overleg met jouw rechtstreekse leidinggevende. Je kan kiezen uit een uitgebreid gamma aan uurroosters.
Telewerk
Op de hoofdzetel kan je op weekbasis 1 à 2 werkdagen van thuis uit werken, in halve of volledige dagen.
Ook in onze kantoren is telewerk mogelijk. Uiteraard hou je hierbij steeds rekening met de bezetting en de werkdruk in het kantoor.
Maaltijdcheques
8 euro waarvan de werkgeversbijdrage 6,91 euro bedraagt en die van de werknemer 1,09 euro.
Verplaatsingsvergoeding woon-werkverkeer & parking
- Een jaarabonnement voor het openbaar vervoer betalen we je integraal terug.
- Voor verplaatsing met de wagen geldt een wettelijke vergoeding (sociaal abonnement) op basis van het aantal afgelegde kilometers.
- Fietsvergoeding van 0,27 EUR / kilometer als je minstens 20 dagen per jaar met de fiets naar het werk komt.
- Terugbetaling van parkingkosten op de plaats van tewerkstelling tot maximaal 1121 EUR op jaarbasis. Een eventuele meerkost kan via het Flex Income Plan geregeld worden.
Verzekeringen
Groepsverzekering (buitenwettelijk pensioen - BWP)
In het kader van jouw BWP spaar je maandelijks een bijdrage van 3% van jouw brutomaandloon X (13,92/12). De bank spaart hetzelfde bedrag voor jou. Jaarlijks kun je het bedrag in jouw opgebouwd spaarpotje terugvinden op het online platform van onze verzekeringsmaatschappij AG Insurance.
Verzekering gewaarborgd inkomen
Wij sluiten je automatisch aan vanaf de 1ste van de 7de maand na jouw indiensttreding. AG Insurance garandeert bij langdurige afwezigheid tot 80% van je bruto maandloon, aanvullend op de uitkering van de mutualiteit. Na 60 dagen neemt AG Insurance ook de premies buitenwettelijk pensioen over zodat je toch verder blijft sparen voor je pensioen.
Hospitalisatieverzekering & prefinanciering
De hospitalisatieverzekering geldt voor jezelf en jouw partner/kinderen.
De prefinanciering is er enkel voor jou. Na uitdiensttreding krijg je de kans om je hospitalisatieverzekering aan de gunstige voorwaarden verder te zetten. Je betaalt dan slechts de premie die overeenstemt met die van de leeftijd die je had toen je in dienst kwam.
Bonussen
Jaarlijks kunnen er in een CAO collectieve doelstellingen vastgelegd worden. Indien wij de vooropgestelde doelstellingen behalen, ontvang je een collectieve bonus (cfr. CAO 90 van de NAR).
Bij een (zeer) goede evaluatie en/of uitzonderlijke prestaties kan er jaarlijks ook een (individuele) bonus toegekend worden.
Vakantiedagen
- 20 wettelijke vakantiedagen indien voltijds gewerkt in België het voorbije jaar (niet als zelfstandige of ambtenaar)
- 4 bankholidays waarvan er doorgaans 2 à 3 door de sector op een welbepaalde datum vastgelegd worden en de andere vrij te kiezen zijn
- 1 regionale verlofdag
- 1 CAO-dag na 6 maanden in dienst
- 2 ADV-verlofdagen (pro rata op basis van datum indiensttreding)
- 2 extra vakantiedagen voor kantoormedewerkers (pro rata op basis van datum indiensttreding)
- Extra verlofdagen na 10, 15 en 20 jaar anciënniteit
- FIP-verlofdagen (Zie 'Flex Income Plan')
- In bepaalde situaties heb je recht op jeugd- of seniorvakantie
Flex Income Plan (FIP)
Het Flex Income Plan heeft als doel de individuele waarde van een loonvoordeel meer af te stemmen op de individuele behoeften van de werknemer. Hiervoor wordt een budget voorzien dat kan bestaan uit een recurrent (bijvoorbeeld eindejaarspremie) en niet-recurrent budget (bijvoorbeeld je individuele bonus).
Met dit budget kun je aankopen doen in onze FIP-shop, zoals FIP-verlofdagen, terugbetaling van pensioensparen en/of gezondheidsverzekering, multimediamateriaal, een parkeerabonnement, een leasefiets ...
Extra's
- Voor bepaalde functies voorzien we een smartphone met abonnement en/of een bedrijfswagen
- Functiespecifieke premies (dagvergoeding, autopremie ...)
- Constante bijscholing en ontwikkeling door een ruim aanbod aan interne en externe opleidingen
- Horizontale en verticale doorgroeimogelijkheden
- Sinterklaasgeschenk voor medewerkers en hun kinderen
- Diverse activiteiten zoals een personeelsfeest en budget voor teamactiviteiten
- Daarnaast zetten we hard in op de gezondheid en welzijn van onze medewerkers en kregen we in 2022 het Label Sportbedrijf van Sport Vlaanderen
Ontdek ook ...
Zit je nog met vragen?
Contacteer ons
t.a.v. Sara Arnoe
Burgstraat 170 - 9000 Gent