Werken deze tips niet?
Europabank verwerkt uw betaalverkeer, maar heeft geen eigen betaalterminals. Voor technische problemen met uw betaalterminal neemt u beter contact op met de leverancier van uw toestel.
Uw betaalterminal is een onmisbaar werkinstrument. Maar soms is het niet duidelijk of een betaling correct verwerkt is of lijkt uw terminal te haperen. Op deze pagina vindt u een snelle oplossing voor de meest voorkomende problemen die u met een betaalterminal kunt ervaren.
Hoe controleer ik of een betaling correct is afgehandeld?
Dat kan u eenvoudig nagaan met het online platform eb online.
Welke transacties zijn uitbetaald op mijn rekening?
Elke transactie bevat een overschrijvingsreferentie (OV-ref) die verwijst naar de gekoppelde uitbetaling. Deze referentie wordt ook vermeld in de transactie-overzichten die u via mail ontvangt en/of via eb online kan downloaden.
Hoe log ik in op eb online?
Dat kan op twee manieren:
De betaalterminal maakt geen verbinding meer
Mijn klant kan niet contactloos betalen
De betaalterminal reageert niet meer
Europabank verwerkt uw betaalverkeer, maar heeft geen eigen betaalterminals. Voor technische problemen met uw betaalterminal neemt u beter contact op met de leverancier van uw toestel.
Contacteer onze partner CCV via telefoon op 057 57 570 of via mail op support@be.ccv.eu.
Contacteer onze partner Worldline via telefoon op 02 727 88 99.
Deze betaalterminals worden meestal beheerd door een onafhankelijke partner. De contactgegevens vindt u op uw bestelbon of contract.