Hulp bij eb online


Europabank doet er alles aan om eb online zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Hebt u toch een vraag of ervaart u moeilijkheden? Vind hier al uw antwoorden.

Algemene vragen werking eb online

Waar staan de details van mijn zichtrekening? Hoe moet ik een overschrijving opladen? Hoe en waar uw uittreksels en uitgavenstaten downloaden en de vorm (papier of elektronisch) wijzigen? Waar kan ik mijn historiek raadplegen? Hoe kan ik een bestendige opdracht aanmaken?

Meld u aan in eb online en ga naar . Hier vindt u per thema de antwoorden op uw vragen.

Algemene vragen itsme

Itsme installeren?
Om itsme te kunnen gebruiken in eb online, moet u eerst geregistreerd zijn bij itsme. Volg de stappen op www.itsme.be en installeer de app.

Itsme geblokkeerd?
Is uw itsme-account geblokkeerd? Geen nood, neem contact op met itsme of kijk in hun FAQ. Zij helpen u graag verder.

Algemene vragen per type digipass/inloggen met gebruikersnaam en paswoord

Digipass verloren, gestolen of misbruik?
Bij verlies, diefstal of bij vermoeden/vaststellen van misbruik van uw digipass door onbevoegden gelieve onmiddellijk uw kantoor te verwittigen of contact op te nemen met de helpdesk.

  • Tijdens de kantooruren: contacteer uw kantoor of de helpdesk op het nummer 09 224 76 90.
  • Buiten de kantooruren: contacteer het nummer 09 224 74 07
Digipass defect, geblokkeerd of eb online abonnement geblokkeerd?
Gelieve uw kantoor te contacteren of langs te gaan om deze te vervangen/deblokkeren. Of gebruik itsme voor eb online: het is veilig, snel en eenvoudig.

Hulp bij taalinstellingen, batterij, pincode en paswoord
Kan ik mijn taal van de digipass aanpassen? Wat als mijn digipass meldt batterij te laag? Hoe kan ik mijn pincode/paswoord wijzigen? Wat moet ik doen als mijn paswoord vervallen is? Klik op het type digipass of 'Gebruikersnaam en paswoord' voor meer informatie.

Hulp voor handelaars

Hebt u als handelaar vragen i.v.m. de elektronische overzichten van uw transacties, dan kan u contact opnemen met de Merchants-afdeling op het nummer 09 224 74 07 of via merchants@europabank.be.

Hulp voor slechtzienden

U past de lettergrootte van de teksten in eb online makkelijk aan via de instellingen van uw browser. U kan ook gebruikmaken van de toegankelijkheidsfuncties die uw besturingssysteem aanbiedt, zoals het activeren van het vergrootglas en het instellen van een hoog contrast.

Helpdesk

Indien u technische problemen of vragen hebt bij het opstarten van eb online, dan kan u telefonisch contact opnemen met de helpdesk op het nummer 09 224 76 90 of via ebonline@europabank.be. De helpdesk is bereikbaar elke bankwerkdag van 9u00 tot 17u00 en op donderdagavond tot 18u30.

We staan klaar om u te helpen


Stel een vraag
Maak een afspraak
Contacteer mij