Wat als mijn betaaltoestel het niet meer doet?

Problemen met een betaaltoestel? Even Hugo bellen


Sven Van Extergem is de uitbater van De Blauwe Schuit, een bekend restaurant in Leuven. 80 procent van zijn klanten betaalt elektronisch. Als er een probleem is met een terminal, wil Sven dus snel een oplossing.

“Typisch aan betalingen in de horeca is dat het snel moet gaan”, zegt Sven Van Extergem. Hij baat De Blauwe Schuit uit, een restaurant in het centrum van Leuven. “Mensen hebben gegeten en willen dan snel kunnen vertrekken, omdat ze hun bus moeten halen of omdat ze nog naar de film willen. Als er een probleem is, moet dat dan ook snel opgelost worden.”


Even Hugo bellen

De eerste stap voor Sven is bellen met Hugo Audenaert, zijn contactpersoon bij betalingsverwerker Europabank. “Ik ken Hugo al jaren, en ik weet dat ik hem altijd mag bellen als er een probleem is. Ook 's avonds en in het weekend. Als hij niet meteen antwoordt, weet ik dat hij zelf zal terugbellen.”

“In veel gevallen kan Hugo het probleem zelf oplossen. En als dat niet zo is, dan kan hij me meteen doorverbinden met iemand bij de helpdesk van Europabank in Gent, die wel de oplossing kent. Zo word ik snel geholpen, en dat is in mijn job heel belangrijk. Tijdens een drukke middagshift heb ik echt geen tijd om een half uur in een wachtrij van een helpdesk te hangen, wat je bij andere bedrijven wel eens meemaakt.”


Reddende engel

“Hugo heeft ook al een paar keer reddende engel gespeeld”, vertelt Sven. “Het gebeurt soms dat iemand de terminal laat vallen en dat hij niet meer werkt. Een groot probleem, want als het restaurant en het terras vol zitten, hebben we echt wel elke betaalterminal nodig. Als ik in zo'n geval Hugo bel, weet ik dat hij me komt depanneren met een reservetoestel. De vorige keer was ik op minder dan twee uur geholpen.”

Die persoonlijke service vindt Sven uniek aan Europabank. “Ik krijg van hen correcte tarieven voor betaalverkeer en de service is echt top. Je hebt één aanspreekpunt, één contactpersoon, één telefoonnummer. Je verliest dus geen tijd met uitzoeken waar je eigenlijk moet zijn. Ik ken Hugo al lang, en met de jaren is hij een echte vriend geworden met wie ik niet alleen over zaken praat.”


Aanrader

Onder collega's hoort Sven regelmatig klachten over andere aanbieders van betaaloplossingen. Hij aarzelt dan niet om Europabank aan te bevelen. “Ik geef minstens één keer per maand het nummer van Hugo aan een collega. Bel naar Hugo, en hij zal een oplossing zoeken.”

Ook een betaaloplossing zonder zorgen? Contacteer ons op 09 224 74 07 of via sales@europabank.be.

Zo lost Hugo problemen met een betaalterminal op


We staan klaar om u te helpen


Stel een vraag
Maak een afspraak
Bel 09 224 74 07